Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Reklamacje
Procedura reklamacji towaru:
WAŻNE: zanim wyślesz produkt na reklamację najpierw napisz do nas na adres email opisując problem: kontakt@etuizo.pl (przyspieszy to znacznie proces reklamacji). W mailu podaj:
- imię i nazwisko, numer zamówienia lub numer fakury, datę zakupu;
- krótki opis przyczyny reklamacji (najlepiej załącz też zdjęcia wady produktu);
Następnie w ciągu maksymalnie kilku dni otrzymasz od nas odpowiedź na reklamacje wraz z instrukcją gdzie odesłać towar (w ponad 99% przypadków wymianiamy reklamowane produkty na nowy towar).
Koszty za wysyłkę reklamacji będą Ci zwrócone w momencie zakończenia reklamacji tj. wymiany towaru na nowy.
- Sklep zamknięty
Sklep tymczasowo niedostępny